
„24 Гуми“ ООД изпълнява проект по Договор № BG-RRP-3.005-2811-C01, процедура „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия“. Основната дейност на проекта е Маркетинг в социални медии (social media marketing), включително управление на PPC (pay-per-click) реклама за период от 12 месеца, и включваща:
• Изготвяне на стратегия за развитие на избраните маркетинг канали, включваща основни цели и ключови показатели за изпълнение:- Изготвяне на план-график за публикуване на съдържание в избраните маркетинг канали;
- Създаване на текстово съдържание (content) за реклама и за публикуване в профилите на кандидата - рекламни послания, постове за социални мрежи, блог постове и др.
- Създаване на визуално съдържание (creative) за реклама и за публикуване в профилите на кандидата - банери, обработка на продуктови снимки, видео формати и др.
- Създаване и настройване на рекламните акаунти и свързването им с необходимите системи за анализ на целите и показателите;
- Създаване и управление на рекламни кампании в социалните мрежи и/или търсачките.
- Създаване на ретаргетинг/ремаркетинг кампании в социалните мрежи и/или търсачките.
- Анализ и оптимизиране на рекламните кампании в социалните мрежи и/или търсачките.
Тази публикация е създадена с финансовата подкрепа на Европейския съюз – NextGenerationEU. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от „24 Гуми“ ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Министерство на иновациите и растежа.